-Red Verse-
Ben konuya dahilsem doğru tepki “That’s Right”,
Gece kulüpleri bize fazla “Fast Life”
Kronik parasızlık ve cebimde West lights
Bu biyonik rapçilerin derdi nedir kes layn.

Sekiz’de eriştiysek kafa rape Press Nine,
Kimi Rap’çi yazılmaktan haz duyarken Head Line.
Abstrack bi ütopyanın mamülü bu psikolojik thugh life,
Bok atmadan duramazsan olamam bi Jedi Mind.

Sokağın acımasız oyunudur her olay,
Burjuva takımını bozar oğlum Ghetto Life.
Rapçinin hayalinde Elonora Caroline,
Oldukça hedefler yüksekten betona !

Düzenbaz olmaktan iyidir lan küfretmek,
Önümde kırık tabak öğretilen şükretmek.
20 yılın yükü,yolum dolu tümsekle,
Rakibim tüysiklet ama gözü yüksekte.

-Anıl Piyancı Verse-
Hazırlan bana kazık at ama
Biraz düşün sonra geri adım at
Hiphop benim gezegenim ritim kadınlar
O küçük dünyanda yasak onla takılmak

Ortam gergin işler sarpa sarar
Eğer ki batarsın dönmezse çarkta para
Bedenim enerji dolu beni taşlamana
Fırsat yok geldim ben seni haşlamaya

Seneler geçiyor bu piyasa yıllandık
Bedeli ne olursa olsun hep tırmandık
Hedefim kırmaktır, bütün taşları
Ve beni tırlattı ağır yüküm başladı

Klipte gördüğün jeep’i benim sanma salak
Tabi ki girmez oğlum bu da senin dar kafana
Anılsa değişti yok artık alttan alan
İnan hiphop benim karım onu altadamam!

-Nakarat-
Sokaklar, sorgulamak ayıp
Bu hiphop yakıcı korktu lan ayı
Bu hiphop sanatı doğrulamaz hayır
Doğrulara dair, olmadı mı daim (x2)

-Araf Verse-
Yeni, kitle değişiyor farkında
Olanların bu kültürü fark edip de akıllan
Yeni bir akım var, rap değil o da takılmak
Ama bana haz veriyor seni dibe batırmam!

Çocuk tripleri ve biraz sert bir tavır
Diyor “ben kralım” yazık aklı yarım
Hiphop kabul etmez kapatıp da patlayanı
Düşünceyi fikirleri yastık altı saklayanı

Meksika parasının adı gibi karakterin
Rap’i rap için yaptım işte buna sanat derim
Bu şarkı Türkçe Rap’in kâbesi dön tavaf edip
Bizle sidik yarıştırma ölümle dans aptal herif!

Bence yerin dibindesin yer altında değil
Sende maalesef kafanda değil bel altında beyin
Rap bir üniversite olsa biz cap attık lan deli
Senin gurur dansöz olmuş adın artık tan yeli!

-Kamufle Verse-
Nedir maksat? Saf lafa kanma
Rap sabahları krep vurmak gibi bak ahmak
Vasat şiirlerin geniş yazarlıkla alakasız
Serdar Ortaç gibi müzisyenlik olur ahmak

Bu savaş basit, masum ve sakin
Sağ kalmak tahmin ki mahkum kal adi
Yavaşlar bariz bir ütopyaya dahilken
Kimi olur Castro, kimi olur Gandi!

Yalancı insanlar ülkemde rap gibi
Kararsız kalmak var ihanet et diril
Rengini belli eder hiphop gurur beklentisi
Yapanlara deva olur dert huzruna eklenir

Kumar gibi istikrar sağla
Elimde iki yazı var Bismillah başla
Mistik laf dalaşına giren
Bir çok gereksiz insandan ötürü körelmeye istihdam fazla!

-Nakarat-
Sokaklar, sorgulamak ayıp
Bu hiphop yakıcı korktu lan ayı
Bu hiphop sanatı doğrulamaz hayır
Doğrulara dair, olmadı mı daim (x2)

Arama Kayıtları:

  • sokaklar indir
  • anl piyanc sokaklar
  • anıl piyancı ghetto indir
  • sokaklar mp3 indir
  • red sokaklar
  • sokaklar red
  • RED SOKAK
  • sokaklar rap sözleri
  • sokaklar sözleri red
  • sokaklar anıl sözler